Skoči na vsebino »

Razvoj potenciala turizma

Nova delovna mesta
Dodatna sredstva za promocijo
Povečanje prepoznavnosti Slovenije

  

Dolgoročni cilj, h kateremu stremimo, je povečanje prilivov iz naslova tujskega turizma na 3 milijarde evrov letno. Po rekordnem letu 2015 tudi v letu 2016 pričakujemo nadaljevanje pozitivnega trenda rasti števila domačih in tujih turistov in njihovih prenočitev.

  

Za promocijo slovenskega turizma na tujih trgih bo država v prihodnjih dveh letih namenila precej več proračunskih sredstev kot doslej, in sicer 11,2 milijona evrov na letni ravni.

  

Največ sredstev bo usmerjenih v Italijo, Avstrijo, Nemčijo, Nizozemsko, Veliko Britanijo in Rusijo, ki skupaj ustvarijo 60 odstotkov vseh prenočitev. Bolj intenzivno kot doslej bomo komunicirali na ostalih evropskih trgih, kot so Francija, Češka, Madžarska, Švedska, Danska, Hrvaška, Srbija in drugi. Pomemben delež in potencial rasti pa predstavljajo tudi prekomorski trgi - Japonska, Južna Koreja, Kitajska, Tajvan, ZDA, Kanada in Brazilija.

  

Ker Slovenijo gostje doživijo predvsem skozi ljudi in zaposlene v tej panogi, se bo vlagalo tudi v ljudi, predvsem pa poskrbelo, da bodo potencial turizma zaznale tudi mlajše generacije.

  

Najpomembnejši steber slovenskega turizma so zdravilišča in terme, ki prispevajo eno tretjino vseh slovenskih prenočitev in še naprej izkazujejo pozitivne trende rasti. Na področju zdraviliškega in termalnega turizma si do leta 2020 obetamo 3,3 milijone prenočitev letno, kar predstavlja 20% rast ter 300 milijonov evrov letnih prihodkov, kar predstavlja 30% rast.